Ladijski skladiščni kontejner – prevoz kontejnerjev

 

Ladijski kontejner, ki je znan tudi kot transportni ali skladiščni kontejner, je zabojnik, ki je b različnih velikostih na voljo za transport ali skladiščenje različnega tovora. Prevoz kontejnerjev z ladjami je pogosto najbolj optimalna rešitev za transport nekega tovora. Seveda pa prevoz kontejnerjev po morju ni edina možnost. Tako imenovani ladijski kontejner se lahko prevaža tudi z vlakom, tovornjakom ali letalom. Naloga dobrega logističnega podjetja pa je ravno to, da najde za svojo stranko optimalno transportno pot, ki bo zanjo cenovno in časovno najboljša. V podjetju Eurizont logistika smo zavezani temu, da so naše storitve prilagojene strankam in njihovim potrebam – tudi prevoz ladijskih kontejnerjev.

 


Prevoz kontejnerjev z različnimi prevoznimi sredstvi

Kot smo že omenili, je ladijski kontejner oziroma skladiščni kontejner univerzalni prostor, ki je namenjen skladiščenju ali transportu različnega tovora. Prevoz kontejnerjev je mogoč tako po cesti kot po železniških tirih, z ladjo ali letalom, še bolj bistveno pa je to, da se navadno ravno s kombinacijo teh sredstev nade najboljša transportna pot do cilja. Prevoz ladijskih kontejnerjev na določeno mesto po optimalni poti je z logističnega stališča odgovornost podjetja, ki se s tem ukvarja (špedicija). Obenem je ladijski kontejner oziroma prevoz kontejnerjev po morju ali kje drugje treba prilagoditi potrebam naročnika prevoza.

Ladijski in skladiščni kontejnerji

 

 

Ladijski kontejner v Luki koper

Zaradi svoje lege na stičišči Zahoda in Vzhoda je Lika koper z geografskega stališča zelo zanimivo pristanišče, saj pomeni najkrajšo povezavo z različnimi deli sveta. Skladiščni kontejner oziroma ladijski kontejner lahko od tu potuje po morju, lahko pa pride po morju in potuje naprej po cesti. Prevoz kontejnerjev je ena od možnosti, že ime skladiščni kontejner pa pove, da so ti zabojniki primerni tudi za skladiščenje različnega tovora – tudi daljše časovno obdobje. Prevoz kontejnerjev po morju (na primer z Daljnega vzhoda) je mogoče nadgraditi oziroma nadaljevati proti Zahodni Evropi. Prek Luke Koper to lahko predstavlja tudi 10 dni krajši čas transporta.